نکات و راهنما خرید میز ناهار خوری

نکات خرید میز ناهار خوری

امروزه اهمیت دکوراسیون بسیار افزایش یافته است. با افزایش اهمیت دکوراسیون، حساسیت افراد در انتخاب وسایل منزل نیز افزایش یافته است. میز ناهار خوری یکی از ملزومات خانه است. خوشبختانه مدل‌های متنوعی از این وسیله چوبی تولید و عرضه بازار شده است. برای خانه‌هایی با فضای کم نیز مدل‌هایی تهیه شده‌اند. هرکس با توجه به سلیقه خود از میان مدل‌های متنوع انتخاب می‌کند. گاهی بعضی از افراد اهمیتی برای این وسیله قائل نمی‌شوند و تمرکز خود را بر روی مبلمان می‌گذارند. این میز نیز به اندازه مبلمان دارای اهمیت است و در دکوراسیون و جذابیت منزل تأثیر می‌گذارد.

همخوانی میز ناهار خوری با سایر وسایل و اقلام دکوراسیون نیز بسیار مهم است. خرید این وسیله چوبی نیازمند اطلاع از فوت و فن خرید آن است. از این فوت و فن‌ها می‌توان به بررسی جنس چوب، انواع این وسیله و ابعاد آن قبل از خرید اشاره کرد. برای آشنایی بیشتر با این وسیله چوبی و کسب اطلاعات ضروری با ما همراه باشید.

ابعاد انواع میز ناهارخوری

یکی از مسائلی که درباره میز ناهارخوری اهمیت دارد، ابعاد آن است. در واقع سبک زندگی مدرن باعث شده است تا ابعاد انواع میز ناهارخوری اهمیت یابد. به دلیل زندگی آپارتمان نشینی هر کسی فضای کافی برای میزهای غذاخوری بزرگ را ندارد. تنوع این وسیله چوبی فقط مختص طرح و رنگ نیست؛ بلکه در ابعاد نیز تنوع وجود دارد. یک سری میزهای ناهارخوری کم جا به عنوان جدیدترین و مدرن‌ترین انواع میز تولید شده‌اند. در این وسیله چوبی، صندلی‌ها کاملاً در داخل میز قرار می‌گیرند. شما برای استفاده از این میز، تنها به یک فضای یک الی یک و نیم متری نیاز دارید.

انواع میز ناهارخوری

میز ناهار خوری انواع مختلفی دارد و هرکس با توجه به نیاز و سلیقه خود یکی از این مدل‌ها را انتخاب می‌کند. انواع میز ناهار خوری عبارت‌اند از:

1. سلطنتی

اگر مبل شما سلطنتی است، بهتر است مشابه‌ترین میز ناهار خوری سلطنتی را خریداری کنید. این میزها معمولاً فضای بیشتری را اشغال می‌کنند و شما باید فضای کافی داشته باشید. قیمت این میزها نیز معمولاً بیشتر است.

2. کم جا

تا حدودی توضیحات مختصری در مورد میز ناهار خوری کم جا در اختیار شما قرار دادیم. این میزها به صورت گرد یا مربعی شکل تولید می‌شوند. صندلی‌های این میز، پشتی کوتاهی دارند و به راحتی داخل میز قرار می‌گیرند.

انواع میز ناهارخوری

3. کلاسیک

میز ناهار خوری کلاسیک، از دیگر انواع میزهای غذا خوری است. معمولاً چوب در صندلی‌های این میز واضح است و طرح صندلی‌ها بسیار ساده هستند.

4. مدرن

یکی از جذاب‌ترین میزهای ناهارخوری، میز غذاخوری مدرن است. بیشتر مردم به وسایل مدرن و سبک مدرن علاقه دارند. علاقه به سبک مدرن باعث شده است تا شاهد مدل‌های بی نظیری از انواع میزهای غذاخوری مدرن باشیم.

جنس چوب میزهای ناهارخوری

میز ناهار خوری می‌تواند از چوب‌های مختلفی تهیه و تولید شود. تولید کنندگان بسیاری در این زمینه فعالیت دارند و هر تولیدکننده‌ای با توجه به سلیقه یا بودجه خود تصمیم می‌گیرد از کدام چوب استفاده کند. گاهی مشتری سفارش خود را ثبت می‌کند و از تولید کننده می‌خواهد که از بهترین چوب استفاده کند. بهترین چوب برای ساخت این میزها، چوب گردو، افرا، ماهون و بلوط است. این چوب‌ها بسیار محکم و مقاوم هستند.

جمع بندی

امروزه میز ناهار خوری به یکی از وسایل مهم در دکوراسیون تبدیل شده و نمی‌توان از خرید آن صرف نظر کرد. اگر فضای کمی دارید، از میزهای غذاخوری با ابعاد کوچک استفاده کنید. مدل‌های متنوع این میزها، انتخاب را برای سخت پسندان راحت‌تر کرده است. هدف ما از ارائه این مقاله، ارائه بهترین اطلاعات در مورد این وسیله چوبی بود. امیدوار هستیم توانسته باشیم، بهترین اطلاعات را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

نظر خود را بنویسید
بالا